perunatalna psuhologijaЗапрошуємо до участі у навчальному проекті
«Перинатальна психологія та сімейне консультування»
 
Перинатальний психолог - це спеціаліст, який надає допомогу на етапі планування вагітності, підтримує та навчає жінку (сімейну пару) під час вагітності, готуєу до пологів і підтримує після народження дитини.
Різноманіття вивчених на курсі методик дозволяє реалізувати успішну практику сімейного консультування, а також супроводження сім’ї на етапі підготовки до зачаття та вагітності.
 
 
 
 
 
 
Результат навчання:
Набуття професійних навичок у галузі перинатальної психології та психотерапії

Вимоги до кандидатів:
  • Академічна психологічна, педагогічна або медична освіта
  • Бажання працювати у галузі дитячої, сімейної чи перинатальної психології
Напрямки курсу:
  • психологічний супровід вагітності
  • робота з психогенним безпліддям
  • новітні перинатальні методики
  • підготовка до свідомого батьківства
  • ранній розвиток дітей (від народження) та інше
12105709 933373683394501 7032769654780772388 n
Тривалість навчання:
7 модулів по 18 годин.
 
ПРОГРАМА КУРСУ:
1 модуль: теорія 10 годин, практика 14 годин.
Психологія народження і пологів
Психологія вагітності, взаємозв’язок типу реагування на вагітність з можливими особливостями протікання вагітності і родової діяльності.
Динаміка психоемоційних змін жінки в період пологів. Психологічний супровід вагітності і пологів. Взаємовідносини жінки і дитини під час пологів. Психологія внутрішньоутробного розвитку дитини. Психофізіологічна підготовка до пологів. Вплив зовнішніх факторів на психосоматику породіллі і дитини.
Методологія: методи візуалізації, релаксації, дихальні техніки тілесноорієнтована терапія, рольові ігри.

2 модуль: теорія 10 годин, практика 14 годин.
Сімейна психологія. Психологія вагітності і сім’ї в період очікування дитини.
Теоретичні основи перинатальної психології, практичні напрямки розвитку. Особливості формування сімейних стосунків. Психологічні аспекти сімейних стосунків в період появи дитини. Вплив психоемоційного стану матері на психічний розвиток дитини. Архетипічна гендерна психологія жінки.
Методологія: знайомство з жіночими архетипами, елементи арт-розстановок, використання методу монотипії. Виготовлення фотоколажу.

3 модуль: теорія 10 годин, практика 14 годин.
Робота спеціалістів, які працюють з сім’ями в період очікування і появи дитини.
Тематика і зміст роботи з майбутніми батьками. Діагностика сім’ї в процесі підготовки до народження дитини. Формування батьківства в період вагітності жінки. Підготовка до партнерських пологів. Психологічні особливості «вагітних» чоловіків. Прийоми практичної роботи при індивідуальній і груповій психотерапії. Клубна і тренінгові робота з батьками. Психодіагностика сім’ї в період очікування дитини. Сімейні міфи, сімейні розстановки.
Методологія: знайомство з чоловічими архетипами, використання техніки фотоколажу для парного сімейного консультування.

4 модуль: теорія 10 годин, практика 14 годин.
Психологічні аспекти перинатальних і діадичних проблем
Психодіагностика подружніх взаємовідносин. Неадекватне формування батьківської домінанти. Формування материнства в періодизації вікового розвитку жінки. Психологічна готовність до материнства. Психологічні аспекти патологічних пологів. Динаміка психоемоційних змін в період вагітності. Психологічні аспекти невиношуваності вагітності. Психологічна післяабортна адаптація. Відмова від дитини, девіантне материнство. Патологічний вплив особистого перинатального досвіду. Психологічні фактори і наслідки родових травм. Трансляція діадичних проблем і сімейних сценаріїв. Психологія подружніх відносин в період появи дитини. Вплив досвіду власних дитячо-батьківських взаємовідносин і їх проекція на власне материнство.
Методологія: елементи ігрової і пісочної терапії, маскотерапії, психоаналітичний аспект казкотерапії, арт-терапія в роботі з мандолами, використання символів в профілактиці ускладнень родової діяльності.

5 модуль: теорія 10 годин, практика 14 годин.
Післяпологовий період
Встановлення першого постнатального контакту і його вплив на подальші дитячо-батьківські відносини. Профілактика післяпологових розладів. Психологічне відновлення після пологів. Сексуальні стосунки в передпологовий і післяпологовий періоди. Проблеми дитячої психосоматики. Розвиток дітей з перинатальними проблемами. Наслідки перинатальної і родової травматизації. Психокорекція наслідків родових травм.
Методологія: елементи бодинаміки і тілесноорієнтованої терапії в перинатальному консультуванні.

Сертифікація:
Сертифікат Міжнародної академії сім’ї, Асоціації "Психея"

Керівник проекту: Шпатаковська Гертруда - президент Асоціації перинатальних практиків "Психея", доктор психології (PhD), практичний психолог, перинатальний і сімейний психотнрапевт (МИПУ, г. Санкт-Петербург), сертифікований арт-терапевт (ІСПП АПН України), член Арт-терапевтичної Асоціації України, член Асоціації перинатальної психології і медицини, Асоціації акушерів-гінекологів України, УСП, автор розробок в області дельфінотерапії, перинатального супроводження, раннього розвитку і оздоровлення дітей. Автор більше 30 статей та монографій. Мама чотирьох чудових дітей.

Курс призначений для психологів, акушерів, гінекологів, сімейних консультантів і спеціалістів по супроводженню вагітності і післяпологового періоду, для консультантів по грудному вигодовуванню, доул, а також тих, кого особисто цікавить дана тема.