В період розвитку і становлення рухової активності мацьопи дуже важливим є те, наскільки найближче оточення сприяє придбанню рухових навиків, знайомству з навколишнім простором, пізнанню здібностей власного тіла. У цей період дуже важливо, щоб довкілля було наповнене необхідними стимул-реакціями для становлення інтелектуальної діяльності мацьопи, розвитку пасивного словникового запасу, набуття необхідних навиків для детальнішого знайомства з навколишнім світом.

Програма складається із спеціально підібраних вправ для розвитку моторики, елементарної конструкторської діяльності, пальчикових і рухових ігор, знайомство з шумовими інструментами.

 

 

Заняття відбуваються два рази на тиждень. Тривалість заняття - 1 година.

Заняття відбуваються у тісній співпраці з мамою (татом)

 

Запис у групу та довідки за телефонами:
093 047 46 17, 067 674 91 97

 

Загальна ціль проекту:

1.Тілесна

  • Розвинути координацію рухів, грубу та дрібну моторику, розвинути та укріпити м’язи, сенсорні та тактильні відчуття, кінестетичні відчуття, орієнтування у просторі, вміння групуватись при несподіваних ситуаціях, розвиток вестибулярного апарата, рослаблення та активізація м’язів через фітбол (масаж немовлят на м’ячі) розвиваємо окомір, зміцнюємо пальці і кисті руки, а це в свою чергу впливає на формування головного мозку і становлення мовлення
  • Навчити навикам наслідування простих рухів, дій, що допоможе у подальшому виконувати складніші інструкції і завдання.

2. Емоційна

  • Розвивати цікавість, допитливість, творчі здібності, заряджатись позитивом, виявляти співчуття до інших, розвивати навики спільної взаємодії мами-дитини, дитини-дитини, дитини-педагога.
  • Розвинути вміння діалогу, що дасть змогу домовитись з іншими дітьми та батьками і при цьому виразити і задовільнити потреби дитини і виключить у свою чергу агресію, як спосіб  відстояти свою позицію.

3. Психологічна

  • Розвинути психічні процеси: пам’ять, мислення, увагу, уяву сприймання, образне та логічне мислення.
  • Познайомити дитину з формами, кольорами, структурою поверхонь, фактурним матеріалом.

4. Креативна

  • Використовуємо звичні предмети не за призначенням але з користю, що дозволить розширити уявлення батьків і дітей, про ефективне та цікаве використання предметів, а в подальшому дозволить розширити світогляд і власні методи та можливості.
  • Використовуємо підручні матеріали (камінці, тканини, крупи) у виготовленні простих та красивих саморобках.


У заняттях ми керуємось не однією методикою, а використовуємо кілька, це дає можливість розвивати дитину різносторонньо, та відповідно її можливостям та інтересам у цьому віці, у роботі з цією групою особливість у тому, що малюки ще не здатні виконувати інструкцію, тому ми м’яко дитину скеровуємо у потрібному напрямку, але при цьому даємо можливість насолодитись власним процесом гри, і технологією яку винайшли вони самі. Ми вчимось давати можливість експериментувати дитині. Діяльність повинна супроводжуватись позитивними емоціями і згодою та бажанням дитини.

Методики

Методики на розвиток психічних процесів тактильних відчуттів, дрібної моторики :

  • Методика Родинного центру "Мацьопа" ( еволюційний підхід, чотиривекторна побудова занять, індивідуальні якості педагога, індивідуальні якості дитини, підкріплення та мотивація емоційна, словесна, дієва, ритуали які об’єднують)
  • Марії Монтессорі (робота з крупами, водою, розвиваючі іграшки)
  • Вальдорфская методика (робота з природними матеріалами,розвиваючими іграшками з природного матеріалу)
  • Методики спортивно-оздоровчого характеру:
  • Фітбол
  • Елементи динамічної гімнастики
  • Елементи масажу
  • Розвиток та укріплення м’язів за рахунок комплексу фізичних вправ
  • Методика Железнових (музичний розвиток)


Творчі методи:

  • Ліпка з тіста
  • Малювання пальчиковими фарбами
  • Малювання по різній структурі поверхонь (тканина, папір, природні матеріали, крупи)
  • Аплікації за допомогою клею та різного роду матеріалів (тканин, фактурного паперу, природних матеріалів)


Орієнтована тематика занять:
1. Лісові звірі

  • Ведмежатко
  • Білочка
  • Їжачок
  • Зайчик
  • Олень

2. Екзотичні тварини

  • Зебра
  • Слон
  • Шимпанзе
  • Жирафа
  • Лев

3 Свійські тварини

  • Кіт
  • Собака
  • Миша
  • Поросятко
  • Корова

4 Комахи

  • Бджоли
  • Божа корівка
  • Метелики – гусениці
  • Равлики

5.1.  Свійські птахи

5.2.  Дикі птахи

6 Тваринки що живуть у водоймах та морях

  • Жаби
  • Черепахи
  • Риби
  • Морські тваринки

7 Тематичні заняття до свят (залежно від пори року)

  • День матері \ Свято весни
  • Великодня тематика \ Різдвяна або новорічна тематика

8 Пори року
9 Явища природи
10 Фрукти \ овочі
11 Ягідки \ гриби.
12 Частини тіла
13 Геометричні фігури
14 Транспорт