Гуглики

Програма складається із спеціально підібраних вправ для розвитку моторики, елементарної конструкторської діяльності, пальчикових і рухових ігор, знайомство з шумовими інструментами.
Заняття відбуваються два рази на тиждень. Тривалість заняття - 1 година.
Заняття відбуваються у тісній співпраці з мамою (татом)
Запис у групу та довідки за телефонами:
093 047 46 17, 067 674 91 97
Загальна ціль проекту:
1.Тілесна
- Розвинути координацію рухів, грубу та дрібну моторику, розвинути та укріпити м’язи, сенсорні та тактильні відчуття, кінестетичні відчуття, орієнтування у просторі, вміння групуватись при несподіваних ситуаціях, розвиток вестибулярного апарата, рослаблення та активізація м’язів через фітбол (масаж немовлят на м’ячі) розвиваємо окомір, зміцнюємо пальці і кисті руки, а це в свою чергу впливає на формування головного мозку і становлення мовлення
- Навчити навикам наслідування простих рухів, дій, що допоможе у подальшому виконувати складніші інструкції і завдання.
2. Емоційна
- Розвивати цікавість, допитливість, творчі здібності, заряджатись позитивом, виявляти співчуття до інших, розвивати навики спільної взаємодії мами-дитини, дитини-дитини, дитини-педагога.
- Розвинути вміння діалогу, що дасть змогу домовитись з іншими дітьми та батьками і при цьому виразити і задовільнити потреби дитини і виключить у свою чергу агресію, як спосіб відстояти свою позицію.
3. Психологічна
- Розвинути психічні процеси: пам’ять, мислення, увагу, уяву сприймання, образне та логічне мислення.
- Познайомити дитину з формами, кольорами, структурою поверхонь, фактурним матеріалом.
4. Креативна
- Використовуємо звичні предмети не за призначенням але з користю, що дозволить розширити уявлення батьків і дітей, про ефективне та цікаве використання предметів, а в подальшому дозволить розширити світогляд і власні методи та можливості.
- Використовуємо підручні матеріали (камінці, тканини, крупи) у виготовленні простих та красивих саморобках.
У заняттях ми керуємось не однією методикою, а використовуємо кілька, це дає можливість розвивати дитину різносторонньо, та відповідно її можливостям та інтересам у цьому віці, у роботі з цією групою особливість у тому, що малюки ще не здатні виконувати інструкцію, тому ми м’яко дитину скеровуємо у потрібному напрямку, але при цьому даємо можливість насолодитись власним процесом гри, і технологією яку винайшли вони самі. Ми вчимось давати можливість експериментувати дитині. Діяльність повинна супроводжуватись позитивними емоціями і згодою та бажанням дитини.
Методики
Методики на розвиток психічних процесів тактильних відчуттів, дрібної моторики :
- Методика Родинного центру "Мацьопа" ( еволюційний підхід, чотиривекторна побудова занять, індивідуальні якості педагога, індивідуальні якості дитини, підкріплення та мотивація емоційна, словесна, дієва, ритуали які об’єднують)
- Марії Монтессорі (робота з крупами, водою, розвиваючі іграшки)
- Вальдорфская методика (робота з природними матеріалами,розвиваючими іграшками з природного матеріалу)
- Методики спортивно-оздоровчого характеру:
- Фітбол
- Елементи динамічної гімнастики
- Елементи масажу
- Розвиток та укріплення м’язів за рахунок комплексу фізичних вправ
- Методика Железнових (музичний розвиток)
Творчі методи:
- Ліпка з тіста
- Малювання пальчиковими фарбами
- Малювання по різній структурі поверхонь (тканина, папір, природні матеріали, крупи)
- Аплікації за допомогою клею та різного роду матеріалів (тканин, фактурного паперу, природних матеріалів)
Орієнтована тематика занять:
1. Лісові звірі
- Ведмежатко
- Білочка
- Їжачок
- Зайчик
- Олень
2. Екзотичні тварини
- Зебра
- Слон
- Шимпанзе
- Жирафа
- Лев
3 Свійські тварини
- Кіт
- Собака
- Миша
- Поросятко
- Корова
4 Комахи
- Бджоли
- Божа корівка
- Метелики – гусениці
- Равлики
5.1. Свійські птахи
5.2. Дикі птахи
6 Тваринки що живуть у водоймах та морях
- Жаби
- Черепахи
- Риби
- Морські тваринки
7 Тематичні заняття до свят (залежно від пори року)
- День матері \ Свято весни
- Великодня тематика \ Різдвяна або новорічна тематика
8 Пори року
9 Явища природи
10 Фрукти \ овочі
11 Ягідки \ гриби.
12 Частини тіла
13 Геометричні фігури
14 Транспорт